Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.05.2006

Niin, Marko, olet ihan oikeassa, että ei sitä jalustaa ole keksitty köyhien nöyryyttämiseen. Kai sillä on ihan todellinen käyttötarkoituksensa - hemmetti kun pitää olla tällainen kapinallinen ja kantapään kautta opetteleva. Kyllähän nämä mun kuvat on sinänsä ihan hyviä, mutta suhteessa siihen mitä olisin saanut tietää pinoamisesta ja halojen kuvaustekniikasta, on puhdasta hölmöyttä etten hankkinut niitä tietoja nyt käyttööni tänään. Sitä vartenhan tällä listalla ollaan että opitaan, ei siksi että olisin "oikeassa". Otan siis nuo vinkit vastaan kaikella vakavuudella, ja yritän taltuttaa pässin sielussani.

Ehkä sitten joskus kolmenkymmenen vuoden päästä saan uuden tilaisuuden vastaavaan.

Ottakaa te opiksi jotka siihen kykenette :-)

Mutta hieno päivä, ja hienot halot !

~J