Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.05.2006

Kuvissasi on myös ylempi 9 parheelia. Ei niitä tavanomaisempia muotoja sekään. Tuo olisi todellakin ollut kova näytelmä pinoamiseen. Se auttaa myös tuohon kuvan rakeisuuteen, joka sinun kuvissa on aika voimakasta. Jo se että laittaa kameran vain jalustalle ja ottaa parin minuutin ajan kuvia (ilman peittäjää) auttaa paljon pinoamisen jälkeen.

Mutta jos hankalalta tuntuu sen oppii viimeistään halotapaamisessa. Kaikki kynnelle kykenevät sutena halotapaamiseen!

Marko