Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.04.2006

Kiitos Jukka hyvästä ja selkeästä vastauksesta!

Minä taisin hölmäke ajatella mpeg-tiedostoja :-D Voe yhen kerran tätä päätä...

Mutta jatkan vielä sitä, että alkuperäinen kuva on aina alkuperäinen tästä päätelläkseni. Jos olisin jostain ihmeen syystä / tahi joku toinen yhtä noviisi olisi saanut otettua kuvan jostakin once in a lifetime eventistä. Jos pienennän tiedostoa nettiin sopivaksi...taitaa kuvakoko olla 600x800 paikkeilla - niin jos tätä kuvaa copypastetan, niin onko sillä väliä mikä yksilö oli eka kopioitu? Jos on kuva sen seitsemässä paikassa tässä pienemmässä koossa, ja haluan näyttää jollekin ihmiselle johon haluan tehdä vaikutuksen, niin...ehkäpä tämä on tyhmä kysymys, mutta onko se seitsemäs kuva siitä halosta huonompi kuin toisena copypastettu? (hitsi mitä sanoja käytän, luoja paratkoon)

Jos tehdään hommat pyrkien parhaaseen mahdolliseen tulokseen, niin kannattaako minun muokata originaalista kaikki kuvat yksilöinä, eikä monistaa tuhottomasti pienennettyä versiota?

~J