Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.04.2006

Mitenkä lie, mutta minä olen saanut sellaista informaatiota aiheesta, ettei kuvan tallettaminen ja avaaminen sinällään hävitä kuvasta sen kertomaa dataa ollenkaan. Sen takia nämä ykkösinä ja nollina olevat kuvat on niin helppoja vääntää omiksi jonkun toisen kuvaamana, kun se aitous on olemassa kokoajan. Minun kuvia nyt ei ota omikseen kukaan, mutta esimerkkinä.

En ole alan asiantuntija, mutta olen heitä kuunnellut ja tämän kuvan saanut :-)
~J