Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.04.2006

Olen tilanteen tasalla(ruksi seinään)

Siinähän sanotaan:
The fire tripled in size this day and grew by over 2000 acres. These 2 columns show what is called "plume dominated" fire behavior. It means that the fire is basically overpowering the wind and creating its own weather, similar to a thunderstorm.

Eli siis jos tätä mun notskin kokoa lisätään...sanotaanko, pistetäänkö ...äh, nyt pitää varoa ettei sano vääriä kuntia... poltetaan Lahti ! Joo, pistetään Päijät-Häme notskiksi, niin saadaan tarpeelliset aerosolit liikenteeseen sitä notskisalamointia ajatellen.

En mie ihan väärässä ollut, puhuin vain kertoimella 2 000000000000000 liian pienessä mittakaavassa.

Mikä siis käytännössä on väärässä olemista, mutta leikitään että olin melkein oikeassa.

~J