Kirjoittajan mukaan: jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 19.03.2006

Tuossa eilisessä (18.3.) ND:llä otetussa kuvassa ei ole tehty mitään värisäätöjä. Itseasiassa en ole edes koskenut levels- tai curves-säätöihin, koska tällä kertaa niitä ei tarvittu. Yleensä levelssejä joutuu vähän säätämään kontrastia lisätäkseen, mutta eilen se ei tosiaan ollut tarpeen. Kamerassa (D70) oli WB-asetuksena hehkulamppu.

Jukka