Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.03.2006

Moi Pertti !!

Juu, katsoin, mutten osaa vielä katsoa. Olen kyllä opetellut tihrustelemaan ympäriinsä, mutta vielä puuttuu kokemusta katsoa oikealla tavalla. Otin kuvia joka suunnasta, otin 44 kohdalta, sekä sieltä ylhäältä, mutten omasta mielestäni nähnyt mitään erityistä. Toisaalta, asiaan saattoi vaikuttaa suoraan aurinkoon tuijottaminen, mikä ei tunnetusti tee kovinkaan hyvää pienien vivahteiden havaitsemiselle... dumdi dum...

~J