Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.02.2006

Saksalaiset näyttivät kyllä innostuneen tapauksesta. Siellä puhutaan jotain simuloimisestakin. Itse en osaa saksaa, mutta Tape kertoi että siinä lukee mm. että iso porukka on nähnyt ilmiön.

http://www.apra.org.uk/strang2.gif

Kumma ettei Jarmolla avaudu tuo toinen linkki. Onkohan muillakin ongelmia.

Ainahan tällainen pilailu on hiukan huolestuttavaa, mutta vielä huolestuttavampaa on kun jotkut pitkään havainneet tahot ottavat ne vielä tosissaan.

Marko