Kirjoittajan mukaan: Teemu Ohman (tohman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.11.2005

Terve,

minä olen luullut, että kaikki näkevät tuon aina, kuten minä, kun vaan kohtalaisen kirkas valo on tyrkyllä. Tai sitten kyse on eri jutusta, minä en muista koskaan nähneeni kaksoiskehää. Ja olen myöskin kuvitellut, että tuon taivuttaa silmä itsessään, ei mikään kyynelneste tahi muu litku. Mitä sanoo taittomies Nousiainen? Ja eikös myös vanha kunnon Minnaert maininnut tästä jotain? Riikosen mainitsemaa silmälasisateenkaarta en koskaan ole nähnyt, vaikka paljon olen tihkussa kulkenut.

        Teemu