Kirjoittajan mukaan: Marko Pekkola (jmpekkol_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.12.2005

Timo Leponiemi soitti just! Välillä Turenki - Linnatuuli mutta Linnatuulen Pohjoispuuolella huikea näytelmä jossa todella voimakas Moilasen kaari ja "ylempänä myös jotain", SAurit jne !

Leponiemellä ei kameraa mukana autossa (aaaaarghhh)

Marko

Marko Pekkola
Tahdet ja avaruus -journal
Ursa Astronomical Association