Kirjoittajan mukaan: Marko Pekkola (jmpekkol_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.12.2005

Marjalle! (ja kaikille Lahdessa tai Kouvolassa!)

Katso onko 44 asteen sivuurinkoa! Ja ryntää kameraliikkeeseen lainaamaan jotain vehjettä ! Tms.

Just tuli kouvolasta kuva helvetillisestä sivuauringosta.

Siellä on nyt superkeli salpausselällä!!! Ei tiedä monta minuuttia kestää...

Marko
P.S. en voi forwardoida saurikuvaa kouvolasta kun se on kouvolan sanomien yksityisoikeutta toistaiseksi (julkaisevat huomenna)

Marko Pekkola
Tahdet ja avaruus -journal
Ursa Astronomical Association
Address: Humalistonkatu 3 B 50