Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.08.2005

Kiitos Timo!

Tuo kuulosti juuri siltä mitä olen nähnyt, ja ennen kaikkea arvostan tuota selitystäsi ilmiön taustalla olleeseen fysiikkaan! Minusta on mahtavaa tietää mitä näkee, ainakin sillä vajavaisella tavalla kuin ilman matematiikka voi ymmärtää optisia ilmiöitä. Se tekee ilmiöistä kauniimpia ja melkein ystäviä, kun tietää ne syyt ja seuraamukset. Ilmiöitä oppii tuntemaan, ennakoimaan ja ehkä kameran kanssa saa aikaiseksi aina vaan kauniimpia kuvia kun tuntee kohteensa hyvin. Joka tapauksessa, fysiikka selittää ilmiöistä pelkästään kiehtovampia, ja siitä syystä olen tällä vajavaisella älylläni innolla lukemassa popularisoituja kirjoja aiheesta.

Teidän,

Jenni Elina Holopainen