Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Ossi Pasanen (ojpasane_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.04.1999

On Wed, 31 Mar 1999, Anne Kristiina Jokinen wrote:

> Jos tapaaminen päätetään järjestää, ilmoittaudun vapaaehtoiseksi auttamaan
> käytännön järjestelyissä (esim. pienen purtavan järjestämisessä).
>
> Mitä mieltä olette?

Loistava idea. Kuvien näkemistä olen minäkin odotellut. Cygnukselle en pääse, joten erillinen tapaaminen sopii paremmin.

Terveisin Ossi Pasanen
ojpasane_at_rock.helsinki.fi