Kirjoittajan mukaan: Alexander Nives (nives_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.03.1999

On Tue, 16 Mar 1999, Teemu Ohman wrote:

> Juu, ainakaan mulla ei ole aikaa eikä virtaa ruveta mitään projektia
> organiseeraamaan, ja sitäpaitsi ei tuossa taitaisi liiemmälti tolkkua
> ollakaan, kun viimekeväisetkin havainnot ovat ihan tyyten levällään. Jos
> jollakulla on kiinnostusta noihin hommiin tarttumiseen, niin siitä vaan
> mun puolesta. Jotta halohuhtikuun hieno perinne ei täysin pääsisi
> kuukahtamaan, niin toki olisi kovinkin oivallista, jos edes tuon Veikon
> ehdotuksen mukaista aktiviteettia syntyisi. Parastahan tietysti olisi, jos
> jaksaisitte tehdä havaintoja, ja jopa lähettää ne jaostolle.

Oho! Hmmm... Ei kait vaan toi hieno(?)/hauska(!) perinne ole nyt kuolemassa? Ja just nyt, kun noilta halofriikeiltä on tullu mielettömän hienoja viestejä sieltä maapallon eteläisimmältä kolkalta! Pitäisköhän Jyväskylän Siriuksen taas kerran "ottaa ohjat käsiinsä"? No, Siriuksen intressit eivät ehkä...

Seuraan kiinnostuneena tilannetta!

Terv. Alexander Nives