Kirjoittajan mukaan: Eero Savolainen (eero.savolainen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.05.1997

At 09:31 8.5.1997 DST, you wrote:

>Hei vaan kollegat,
>
>Mikan viesti on kirjattu klo 1554 ja Veikko puhuu klo 16 kahvi-
>paussilla nähdystä 23 parroidista. No niin: minulla eilen klo 1600
>havainto 23 parroidista. Aika vakuuttavaa yksimielisyyttä.
>Mitenkähän muu Etelä-Suomi??
>
> Näkyikö iltapäivän 23 parroidi tälläkin kertaa Kuusankoskella?
> Entäs Turku?
> Jyväskylässä asti nämä eivät aina ole näkyneet yhtä
> samanaikaisesti kuin Helsinki-Kuusankoski akselilla,
> miten tällä kertaa?
>
>Tällä kertaa Kuusankoski oli alapilvinen, perjantai näytti sen lupaavalta
23 parroidikelien suhteen. Itsellani ei valitettavasti ollut tilaisuutta jaada asiaa varmistamaan.
Vuoden 93 huhtikuu muistaakseni muistutti taman vuoden vastaavaa. Silloinkin kevat tuli hitaasti. Eli kunnon pakkastalvea ja nopeasti edennyttä kevättä seuraa kovat halokelit, vai ?

Eero S