Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Jarkko Korhonen (jarkkoko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 03.03.2005

Iltaa

  • Mika Aho <mika.aho_at_nettilinja.fi> wrote:

    > Tuo oma halo-osasto olisi hyvä homma tuonne
    > Astronetin foorumiin.
    > Vois laittaa sinne viestiä noista "turhista"
    > kakskakkosista ymv. Ja
    > siellä vois kysellä ja keskustella muutenkin
    > laajemmin haloista, kun
    > tämä lista tuntuu olevan aika tarkka mitä tänne
    > laitetaan.

Mun mielestä listalla SAA olla aika kevyt kynnys. En todellakaan pahastu jos pieniäkin haloja esiintyy.

Mutta mitä alkuperäiseen ehdotukseeni tulee niin foorumille ei aika ehkä sittenkään ole kypsä ainakaan vielä. Toisissa harrastepiireissä foorumit toimivat loistavasti, toisissa ehkä eivät. Tämä oli tällainen "ilmaston haistelun" vuoksi tekemäni ehdotus. Sitä on helppo ehdotella nettipohjaisia systeemejä kun niihin on itse satsannut ja nopea netti on samanlainen hyödyke kuin telkkari tai hammasharja tai mikä tahansa muu esine. Minulle itselleni foorumit sopivat ja epäilisin että siellä syntyisi paljon enemmän keskustelua mutta antaa ajan kulua.

Nyt kun tuo kevät on tulossa ja haloja alkaa taas näkyä niin en pane pahakseni vaikka yleisemmistäkin näkee raporttia!

         Jarkko

Celebrate Yahoo!'s 10th Birthday!
Yahoo! Netrospective: 100 Moments of the Web http://birthday.yahoo.com/netrospective/