Kirjoittajan mukaan: Marko Pekkola (jmpekkol_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 03.03.2005

Kannatetaan Jarkon erinomaista ideaa.

Foorumit on ylivoimaisia juuri tällaisella saralla.

Olen harrastanut yhtä foorumia eräässä toisessa puuhassa jo pitkään ja se kieltämättä on vaivaton ja innostava yhteydenpiton väline ilman että sähköposti ruuhkaantuu "näinpä kakskakkosen" tyyppisistä viesteistä. Silti niitäkin viestejä tarvitaan ja ne innostavat varsinkin aloittelijoita mutta välillä konkareitakin (sitä muistaa että tällainen kiva puuha on olemassa).

Nyt aamulla ihailin 22 sivuaurinkoja bussin ikkunasta, oli freesi ilmestys Klaukkala-Helsinki välin bussissa. Kun näin sähköpostin savonlinnan aamusivuauringoista välitön olo oli sellainen että tekisi mieli vastata että "täällä kans näkyi!" Mutta maililistalle sellaista ei tee mieli lähettää, foorumiin kylläkin!

Marko 38-vee

Marko Pekkola
Tahdet ja avaruus -journal
Ursa Astronomical Association