Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (olli.haukkovaara_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.11.2004

Iltaa!

Ja tilanne jatkuu nyt illalla täällä vähän pohjoisempana Valkeakoskella:

Kuun ympäriilä 22 r + ys ja maisema täynnä keinovalopilareita. Jääsumupilvi liikkuu hitaasti koilliseen.

Sää:

Ilmanpaine:.....1015.6 hPa
Lämpötila:.......-10 astetta
Kosteus:..........92%
Tuuli:.............SE 1 m/s

Inversiokerroksen korkeudesta ei tietoa.

terveisin, Olli