Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Arto.Oksanen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 23.11.2004

Ja minä kun yritin olla kuvaamatta juuri silloin kun autot tulivat lähelle, ettei halot sotkeentuisi niihin kaikenmaailman kaariin, joita vilahteli kirkkaissa autonvaloissa. :-/ Enpä huomannut käyttää oman auton paikallaan pysyviä valoja niiden kuvaamiseen.

Alkuperäiset kuvat ovat kolme megapikseliä eli noin 2000x1500 pikseliä. Saa pyydettäessä.

arto