Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.03.2004

Moro,

At 17:43 7.3.2004, Jarmo Moilanen wrote:
>Oma kommenttini: AAAAARRGH!

Heh, kyllähän siinä tuli hieraistua silmiään parikin kertaa kun tilanteen luonne alkoi selvitä.

>Varmaan yksi komeimmista näytelmistä Suomessa mitä tulee visuaalisuuteen!
>Aika järkky. Miksen minä ollut tuolla?

Olen ihmetellyt, että miten ihmeessä minä satuin bongaamaan tilanteen - tiiraan kyllä taivaalle kohtalaisen usein, mutta sanomattakin on selvää, että mitään lähellekään vastaavaa en ole koskaan onnistunut näkemään. Murphyn laki antoi kerrankin armoa. Sillalla katsellessa oli kyllä aika hurja fiilis. :)

>Huhhuh... Onnittelut Jarille näytelmän johdosta...

Kiitoksia, vain kuvia katsomalla uskoo tilanteen todella tapahtuneeksi. Ilma oli hetken aikaa ihan puuronaan niitä kiteitä.

>Ai niin, mielenkiintoista on myös lämpötila, se oli Tampereella aamulla
>vain -7, johon Jarin mukaan voi lisätä havaintopaikalla pari astetta lisää
>eli luokkaa -9°C.

Joo, meillä on tavannut säännöllisesti olla pari astetta Hatanpään mittauspistettä viileämpää.

Terveisin,

Jari L.