Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.07.2003

Halo- ja ilmakehälistan voisi yhtä hyvin yhdistää. Samaa porukkaa kaikki ollaan. (on mulla oma lehmäkin ojassa - en ole ilmakehälistan "jäsen")

Joo, mullekin tuli mieleen jonkinlaiset päästöt. Se meni nopeasti ohi. Pilvet olivat aaltomaisia, osa niistä myötäili nopeasti liikkuvien cumulusten yläosia huntu-tyyliin. Menivät samaa vauhtia cumulusten kanssa.

Nämä olivat hullun sinisiä. Ajattelin että ehkä ne sittenkin tarttuis filmille ja olin jo kaivelemasssa kameraa, mutta sinnehän menivät.

Chilessähän näin (ja kuvasin) noin 50° säteisen kehän, jossa oli samanlaista sinista väriä vaikka kuinka paljon. Näistä pilvistä tuli vähän sama fiilis

Marko