Kirjoittajan mukaan: Teemu Ohman (tohman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.07.2003

Haiskahtaa enemmän ilmakehäjaoston jutulta, joten jatkan sinne.

Mulla on sellainen hytinä, että olen nähnyt suunnilleen vastaavaa, tosin ne pilvet olivat jonkunsortin savuja, eivätkä nyt mitenkään äärimmäisen voimakkaasti sinisiä. Onhan esim. tupakan savukin sinertävää kun se oikeaan suuntaan sirottaa, joten voisiko olla kyse jostain samankaltaisesta?

        Teemu

On Wed, 2 Jul 2003, Marko Riikonen wrote:

> Hesan taivaalla on cumulusten seassa outoja nopeasti liikuvia ohuita pilviä,
> jotka muuttuvat sinisiksi about 20-50 asteen etäisyydellä auringosta. En ole
> ennen moista nähnyt. Tuo on taas sellainen väri ettei se kuvissa näkyisi
> kunnolla.
>
> t. marko

Teemu Öhman
Institute of Geosciences
Department of Geology
P.O. Box 3000
FIN-90014 University of Oulu
Finland
e-mail: teemu.ohman_at_oulu.fi 	or		tohman_at_paju.oulu.fi
phone: +358-8-553 1404 	 	or		+358-40-566 7143
fax: +358-8-553 1484