Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: marko riikonen (lascarmark_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.10.2001

Kiitos kiitos, Jarmo. Olisi kyllä ollut erittäin toivottavaa että Öhman Karloineen ja Korhonen olisivat olleet paikalla, sillä tämä alkaa jo olla vähän liikaa yhdelle miehelle. Ja minä kun olen täällä Oulussa koko kesän, kevään ja alkusyksyn päivitellyt "joo, mutta ei Oulussa mitään näy". Nyt pitää perua puheet, kun oli tuo täysi katulamppuhrkin maaliskuussa.

Katsotaan nyt vielä kuvia isommallakin sakilla (käytännössä aluksi vain Jarmo, en lähetä niitä kiertokirjeenä ympäri Suomea) ennenkuin ehdottomasti ilkamoidaan uutuuksista.

Siis, pistän kuvat ja simut tulemaan dealineen mennessä. 23 rengasmaista kamaa näytelmässä on mitä ilmeisemmin myös tietyissä vaiheissa ja aikomuksenani on ollut tehdä simuja vähän lyhennytyilläkin pyrapäillä. Kyllä tässä itsekin on tavallaan ollut laiska asian suhteen!

T. Riikonen

Do You Yahoo!?
Make a great connection at Yahoo! Personals. http://personals.yahoo.com