Ursa   Viestintä   Listat   halo-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

halo-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä halo-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Arto.Oksanen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 04.02.2001

Arvoisat haloilijat!

Jääsumunäytelmiä on näkynyt myös täällä keski-suomessa, kotipaikkakunnallani Muuramessa oli sunnuntaina 21.1. iltapäivällä komea display. Oli näkynyt kovasti paljon kirkkaita kaaria ja sivuauringot olivat olleet 'auringon kirkkauksisia'. Valokuvia ei tietenkään ole. Itse olin silloin Jämsässä, joten on tyytyminen silminnäkijöiden kertomuksiin. Yksi havaitsijoista on muuten siriuksen entinen halo-puuhamies Alexander Nives. Hänen kuvauksensa mukaan taivaalla on saattanut olla myös Moilasen kaari (useita kirkkaita V:n muotoisia kaaria auringon yläpuolella).

arto

--
Arto Oksanen
puheenjohtaja

puh: 040-5659438, fax: 014-4157803, sähköposti: arto.oksanen_at_jklsirius.fi
Jyväskylän Sirius ry, Kyllikinkatu 1, 40100 Jyväskylä