Kirjoittajan mukaan: Jonne Itkonen (ji_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.05.1999

On Wed, 19 May 1999, Veikko Makela wrote:

> jaoston hyväksi. Voin kyllä antaa tarvittavat taustatiedot käytössä
> olevista työkaluista ja resursseista Ursan palvelimella.

Kerropa! Tuli joskus aikoinaan pieni vastaava systeemi tehtyä, voisin vilkaista sen sovittamista tuon tilalle (mulla ei oo vaan enää lähdekoodia, muttei sen hommaaminen ongelma ole, ei laillisesti eikä työllisesti...) Hmm, näyttää tuo vielä pystyssä olevan, kops-kops

        http://www.mit.jyu.fi/MCDM/abstracts/index.html Se on tosin abstrakteille, mutta muokattavissa kyllä...

   Jonne