Kirjoittajan mukaan: Jouko Markkanen (jouko.markkanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.05.1999

No tuohan on varsin helppo toteuttaa. Naputtelin eilisiltana joutessani havaintojen keräystä varten sopivan perl-skriptin ja voin tehdä siihen vielä toisen skriptin, jolla kerätyt havainnot saadaan weppisivuiksi. Systeemi tarvitsee perl-tulkin ja CGI.pm -modulin, ei sen kummempaa. Pistän sen vaikka Veikko sulle maililla, kun saan systeemin valmiiksi joskus viikonlopun aikana.

t. Jouko