Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Kempas Jarmo (jarmo.kempas_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.09.2005