Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Tuomas Savolainen (tukasa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.07.2000

On 27 Jul 2000 petrus_at_kurppa.com wrote:

> Cygnuksella STO-projektin kortit loppuivat kesken, Tuomas Savolaiselta
> pitäisi saada jos kiinnostusta löytyy. Uuden painoksen painaminen
> voisi olla myös tarpeellista, ottaen huomioon kiinnostuksen cygnuksella.

Minulla on kortteja 9 kpl, joten kovin monta en voi aina yhdelle henkilölle lähettää. No, katsotaan nyt miten niitä kysellään. Tavallisia ds-korttejakin voinee käyttää?

        -Tuomas

   Mr.Tuomas Savolainen  Tuorla Observatory, University of Turku
   email: tukasa_at_utu.fi  phone:+358 2 2377486 / +358 50 5819717 (gsm)