Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Teemu Ahlholm (tahlholm_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.10.2002

Tervehdys,

Tuossa Jaakonkin mailissa vilahteli tuo O-III suodatin, ja se tuntuukin olevan ihan suosittu väline DS-puolen havainnoissa. Itselläni ei sellaista ole ja kuulisinkin mielelläni kokemuksia ja kommentteja, ja myös hyväksihavaitsemianne muitatkin suodattimia syväntaivaan katselemiseksi.

Itse olen hiukan alkuvaiheessa DS-juttujen suhteen, eli lähinnä olen siis aiheesta lukenut, mutta havaintoja on suhteellisen vähän toistaiseksi. Kiinnoistusta DS:ään kuitenkin sitäkin enemmän.

Teemu Ahlholm