Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: mikko olkkonen (molkko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.10.2002

se "todellinen kaukoputki" taitaa olla nykyisin mulla (jos se tarkoittaa sitä 18tuumaista).
mikk00
PS en silti ilmoittaudu jutun kirjoittajaksi varsinkin kun rosettasumua voi näkyy ymmärtääkseni kiikareillakin ja avonainen joukko pienellä putkella.

Get a speedy connection with MSN Broadband.  Join now! http://resourcecenter.msn.com/access/plans/freeactivation.asp