Kirjoittajan mukaan: Immo Ruonala (imm0_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.07.2012

Moi,

Chasettaminen kimpassa kannattaa aina, tässä joitain perustelujani:

  • havaitsemassa on useampia silmäpareja, vähemmän jää näkemättä
  • useampia kameroita kuvaamassa, kuvaussuuntia voidaan jakaa
  • kaverit voivat vahvistaa/hylätä yksittäisen havaitsijan spesiaalimmat havainnot
  • ajokustannuksia saadaan jaettua
  • kuski saa keskittyä ajamiseen, toiset hoitavat tutka yms. tiedon seuraamisen
  • yhteiset kokemukset paikanpäällä ja jälkeen päin mukava fiilistellä henkilöiden kanssa jotka olleet mukana
  • yöchasen paluumatkalla pidetään kuski hereillä

Kuriositeettina mainittakoon, että palattuani Tomin raporoimalta "souturetkeltä" kotiin tarkistin kotipihallani olevan sademittarin niin sinne oli kertynyt yön aikana vain 4 mm vettä. Viiala pujahti sopivasti runsaiden sateiden välistä.

Muutamia kuvia minultakin: https://picasaweb.google.com/immor07/Ukkonen3072012

  • Immo

P.S. Kiitos Tompalle, chase oli huima kokemus!