Kirjoittajan mukaan: Immo Ruonala (imm0_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.12.2011

Moi,

Itse ajelin Tapaninpäivänä kotinurkillani Etelä-Pirkanmaalla. Myrskyvaurioina havaitsin muutamia yksittäisiä kaatuneita puita ja katkenneita latvoja sekä yksi kaatunut bussikatos.

Kovimmat tuulet mittasin Konhonvuolteessa (Akaa-Valkeakosken rajalla). Viiden minuutin ajanjaksolla muutama 18-19 m/s puuska ja yksi yksittäinen puuska 24,8 m/s. Puuskien välissä tuulennopeus laski vain pari kertaa alle 10 m/s.

  • Immo

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***