Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.11.2011

On varmaan jaostolaisista itsestään kiinni, miten he systeemiä mainostavat omilla listoillaan. Minä olen maininnut asian ilmakehälistalla koska olen ko. jaoston vetäjä. Ei siinä ole sen kummempaa pimittämistä mukana.

Luonnollisesti myrskybongarit ovat tervetulleita käyttämään taivaanvahtia, se nyt on itsestään selvää. Tietääkseni jaostotoimikunta valmistelee materiaaleja kaikille jaostoille ja UMiinkin on juttu tulossa.

t. Jari Luomanen

--
Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***