Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.08.2011

On Wed, Aug 10, 2011 at 10:59:36AM +0300, Samuli Vuorinen wrote:
> Hienoja kuvia!

Kiitoksia. Ensimmäinen kunnollinen testi tuolle vimpaimelle, ja näkyy toimivan aika hyvin :-) Pitää vielä herkkyyssäätöön vaihtaa laajemman skaalan säätövastus, kun nykyisillä säädöillä ei pärjää kuin melko pimeässä.

> Täytyy itsekin harkita moisen triggerin rakentamista. Sellaisen saisi
> varmaan rakennettua yksinkertaisemmallakin elektroniikalla, ilman
> arduinoa, mutta tutkaillaan. Kiitos linkistä!

Kyllähän tuon analogisenakin saa tehtyä diskreeteistä komponenteista, mutta mikrokontrollerin (esim. Arduino/iDuino) kanssa pääsee vähimmällä kolvaamisella, ja muutenkin helpommalla.

Panu