Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.08.2011

On Thu, Aug 04, 2011 at 04:51:38PM +0300, Sami Jumppanen wrote:
> Hei,
>
> syötin uuden havainnon ja laitoin kuvan URL-kenttään toimivan
> osoitteen valokuvaan. Kun tarkistan havainnon oikeellisuuden,
> viittausta kuvaan ei näy. Onko normaalia, toimiiko kuvan antaminen
> havainnon syöttämisen yhteydessä? Olen niin hitaan yhteyden takana,
> ettei testailu ja havainnon muokkailu oikein suju.
>
> http://www.ursa.fi/ursa/jaostot/myrskybongaus/havainnot/havainto.php?id=1312465361

Moi,

Jostain syystä, josta ei ole mitään havaintoa mikä se on, jää joskus (hyvin harvoin) joku tietokentistä tallentumatta. Luultavammin kyseessä on Ursan palvelimella olevan wanhan MySQL-tietokannan hitailu ja/tai bugi. Toki, voihan se olla jaoston kannan tietokantayhteysbugikin, tiedä noista kaikista toimivatko aina ihan kaikissa tapauksissa oikein..

ps. Jos huomaatte selkeitä bugeja, virheitä tai epäloogisuuksia havaintokannan lomakkeissa, niin laittakaa tietoa minulle, niin korjailen parhaani mukaan.

Panu,
havaintokantavastaava

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",