Kirjoittajan mukaan: Ari Leander (ari.leander79_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.07.2011

vaikka myrskyjä jahdataankin ja kuvataan niin ei ne kivoja ole kuitenkaan...kiehtoo omalla tavalla mutta valitettavasti tuhoja ne tuppaa tekemään. onneksi ei sentään käynyt kenellekkään mitään.

mitä tuohon "isojen herrojen" suunnitteluun tulee niin niillä ei mahda olla mökkiä missään syrjemmässä? liekö päättäjät asuvat kehä kolmosen sisäpuolella eikä muualla ole elämää...
toi on vähä samaa sarjaa kun poliisienkin vähentäminen.tai poliisiasemien. Yhdistellään asemia ja sit ihmetellään kun partion tuleminen paikalle kestää sairaan kauan. ihmekös tuo jos alue on tyyliin 50km tai enemminkin ja pari kolme autoa pörrää alueella...no jos täysillä ajaa ja heti lähtee niin ajaahan ton nopeestikin.ehkä hieman liikennettä vaarantaen! HYVÄ PÄÄTTÄJÄT! Ari

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***