Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.07.2011

Bongauspäivää listalle,

YLE uutiset tarvitsee videomateriaalia salamoinnista. Jos varastoistasi löytyy videomateriaalia joka sopisi taustakuvitukseksi, niin ole yhteydessä Anttiin. Alta löydät hänen yhteystietonsa. Ilmoitathan myös minulle yhteydenotosta, kiitos.

Ursa, myrskybongausjaosto
mediayhteyshenkilö

Ystävällisin terveisin,
JK