Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.07.2011

On Wed, Jul 06, 2011 at 09:58:15AM +0300, Teemu Mäntynen wrote:

> Jos Twitter-botin tekijä ja salama_paikantimen_ ylläpitäjä ovat
> suorassa yhteistyössä, eikä raakadataa upita yleiseen jakoon, ja jos
> Twitter-botti twiittaa tyyliin "Salamoita havaittu alueella
> Riihimäki", niin en minä näe, että Blitzortungin käyttöehtoja tai
> etikettiä silloin rikottaisiin mitenkään.

Tuon käyttäjäsivun tekstiä kirjaimellisesti tulkiten raakadataa ei saisi jakaa edes tuollaisessa yhteistyökäytössä. Tuskin siitä mitään isompaa sanomista tulisi, ja ainahan sen datan paikannus- ja aikatarkkuuden voi pyöristää tuommoista "Nakkilassa jyrähti" -tarkkuuksista viestimistä varten riittäväksi :-)

Panu

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",