Kirjoittajan mukaan: Ilmo Kemppainen (ilmo_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.06.2011

Terve,

samaa mieltä, turhan hiljaiseksi lista on mennyt. Ilmeisesti syynä on juuri Marjan mainitsema kirjoituskynnyksen nouseminen. Toivottavasti kesän myötä listakin taas "virkistyy".

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/salama-tappoi-hiehoja-rantsilassa/901735

-ilmo

--
Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***