Kirjoittajan mukaan: Ville Heimonen (ville_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.06.2011

Moi,

Varmaan monen luona onkin ukkostanut; valitettavasti vain monella on myös suht. korkea kynnys kirjoitella mitään tälle listalle, ja se on surku. Moni raportoi näkemisiään ja kuvaamisiaan vain esim. myrskybongarien IRC-kanavalla, mutta unohtaa, tai ei vain jaksa, raportoida niistä täällä. Toisaalta jotkut kirjoittelvat havaintojaan foorumeille, esim. Finnish Lightning Centerin -foorumille (http://www.flcenter.net), aktiivisesti ja useita kertoja päivässä, mutta monelle heistäkin lista jää unholaan.

Itse muistelen lievän kaihoisasti niitä aikoja, kun tälle listalle liityin, vuosia vuosia sitten, jolloin juttua piisasi. Ja kuvia jaksettiin linkittää ja julkaista muillekin, kuin IRC-kanavalla roikkuville...

Osaltani tämä kesäkuun ensimmäinen oli mitätön, Helsingissä kun ei tapahtunut mitään. Puhelimitse ja tekstiviestein sain kuitenkin yhden neg.rae havainnon, kotopuolesta, joka jäi Ylä-Savon ylitse pyyhkinen nauhan alle. Toisaalta oli mukavaa seurata, kuin ylläpitämäni, aimmin mainittu, FLC keräsi näillä keleillä kiitettävästi vierailijoita sivuilleen :) Kyllä tästäkin kesästä kesä taitaa tulla...

Tälläisin terkuin,

   Ville

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***