Kirjoittajan mukaan: Tero Pajala (teropajala_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.05.2011

Terve.

Hieno kuulla että laite toimii. Itselle tuli reilu kuukausi sitten ja odottaa myrskyjä. Vielä ei ole Jokioisille moisia osunut.

Takapihalla päivällä testailin ja totesin reagoivan käden heilautuksiin trikkerin edessä, mutta 200m päässä olevasta maantiestä ei reagoinut, edes yöllä. Olisi pitänyt varrota, jos ja kun joku vaihtaa ajovalot pitkiksi. Ohjeista olin lukevinani, että on myös todella herkkä. Menee jökkiin joko kamera tai trikkeri, kun on suunnattu lcd töllöä kohti.

Jotenkin omaan korvaan kuulostaa D5000 kamera ottavan kuvan hitaanlaisesti, kun trikkeri aktivoituu. Tai sitten en huomioi tarpeeksi hyvin sitä, kun peili kääntyy ensimmäisen (?) kerran. Noh, ensimmäisiä salamoita odotellessa jotta pääsee trikkeri tositoimiin ja varsinaiseen testaukseen.

Terveisin
Tero

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***