Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.04.2011

Nyt kyllä itselläkin epäilys jo rupeaa heräilemään!? Eli olenko vai enkö ole vastannut kyselyyn? Omasta mielestäni olen, mutta pakko tarkastaa kun jo 3 kertaa on kysely tullut...

<http://www.saarikorpi.com> <http://www.360cities.net/profile/rami-saarikorpi>
Rami Saarikorpi
www.saarikorpi.com
rami@sci.fi
GSM: 050-322 0066
Skype: saarikor
Member of IVRPA <http://ivrpa.org>
<http://ivrpa.org>
      *Follow me on my social networks:*
* <http://www.facebook.com/pages/Saarikorpicom/330709146845?v=info><http://www.linkedin.com/pub/rami-saarikorpi/6/5a6/713><http://twitter.com/#!/saarikorpi><http://saarikor.wordpress.com/><http://www.youtube.com/user/saarikor?feature=mhum>
*

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***