Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.04.2011

Moi,

Muistutetaan vielä Rae- ja puuskaprojektin sähköpostilistalle liittymisestä:

  • tällä hetkellä 11 henkilöä 95:stä ilmoittautuneesta ei ole vielä liittynyt listalle, täten ei myöskään saa tietoa projektiin liittyvistä päivityksistä tai muista uutisista
  • listalle liittyminen tapahtuu vastaamalla majordomo@ursa.fi -osoitteesta tulevaan sähköpostiin ko. postissa olevien ohjeiden mukaan. Tämä posti tulee kaikille siihen osoitteeseen, joka havaintokannassa ilmoittautumishetkellä on. Tarkistakaa myös roskapostikansio, jos sitä ei löydy.
  • jos olette hukanneet tuon postin, lähettäkää minulle (ei siis tälle listalle) postia, niin saadaan lista ajantasaiseksi
  • kun olette painaneet ilmoittautumislinkkiä havaintokannassa, _älkää_ painako selaimen refreshiä, sillä jokaisella kerralla lähtee uusi viesti Ursan sähköpostilistasysteemille
  • yksi vastaus varmistuspostiin riittää, vahvistamme liittymisen heti kun ehdimme

Panu

On Wed, Apr 13, 2011 at 07:03:18PM +0300, Esa Palmi wrote:
> Moro.
>
> Muutama huomautus vielä ilmoittautumiseen liittyen.
>
> Kun ilmoittautuja vastaa Majordomolta tulevaan RaPu-sähköpostiin
> mukana tulevien ohjeiden mukaisesti, voi RaPu-sähköpostilistan
> liittymisvahvistuksen saapumisessa kestää jonkin aikaa. RaPu-listan
> ylläpitäjien (Panu ja Esa) täytyy hyväksyä pyyntö listalle ja tässä
> voi välillä mennä hetken aikaa. Ei siis kannata lähettää pyyntöä
> uudelleen, jos liittymisvahvistusta ei tule saman tien.
>
> Osa porukasta on liittynyt havaintokannasta nappia painamalla
> [...]

"You haven't really been anywhere until you've got back home",
Twoflower in "The Light Fantastic"
--
Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***