Kirjoittajan mukaan: Niko Sakko (Niko.Sakko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.01.2011

Tero.. Tuotako meinasit? http://www.aeophoto.com

Tosiaan itselläkin juuri kyseinen laite on ja tuli hommattua juurikin Ebaystä,
samalta myyjältä mikä löytyy tuon Arin laittaman linkin takaa. Paketissa missä laite tuli niin on lähettäjä juurikin tuo AEO Photo.

Kokeilemaan en itsekkään ole sitä vielä päässyt kun sen verran myöhään syksyllä sen vasta sain.. ..mutta kesää osotellessa :)

-Niko-

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l@ursa.fi ***