Kirjoittajan mukaan: Pia Söderberg (soderberg.pia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.09.2010

Hei.

Sattuiko kukaan katsomaan ja huomaamaan eilen lähetetyssä yleTeeman ohjelmassa

   1/6: Stonehenge. Arkeologi Julian Richards tekee kunniaa brittiläisille    rakentajille ja esittelee heidän taidonnäytteitään. Aluksi perehdytään    Stonehengen kivimonumenttiin. Tuotanto: BBC, Iso-Britannia.

aivan lähetyksen loppupuolella Stonhengen kuvauspaikalla taustalla kiitävää valoilmiötä? Ei vaikuttanut lentokoneelta; liian suuri nopeus. Pisti jotenkin oudosti silmään.

T. Pia
2. syyskuuta 2010 11.56 petri.jukonen_ät_pp.inet.fi <petri.jukonen_ät_pp.inet.fi>kirjoitti:

> UFO !
> Tunnistamaton Lentävä Esine?
> Petri Jukonen

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***