Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.08.2010

On Wed, 25 Aug 2010, Janne Sinkkonen wrote:

> Ihmetyttääkö ketään Ylen uutisten lukijakommenttien laatu? Minua
> ihmetytti ennen, mutta nyt vähemmän.

Olen lopettanut jo aikaa sitten kaikkien kommenttien lukemisen, paitsi huumorimielessä kun on joskus tylsää. Esimerkkisi alla vahvistaa entisestään käsitystä ettei niihin kannata aikaansa tuhlata.

Ajattelin että Suomi on täynnä idiootteja, mutta jos sieltä tosiaan suodatetaan kaikki järkevät kommentit pois, ehkä riittää että Suomi on puolillaan idiootteja... :-)

> [...]
> Suihkuvirtaukset pysähtyvät nimenomaan kylmän meriveden aiheuttamiin
> rintamiin, jotka ulottuvat aina yläilmakehään asti.
>
> Tämäkin meni läpi. Onko siellä Martti Backman moderoimassa? :)
>
> Olen jo aiemmin ehtinyt kypsähtää Ylen moderointiin - en muista enää
> sisältöä tarkasti, mutta toisella kerralla oli kyse ilmastosta ja
> toisella sikainfluenssasta. Asialliset kirjoitukset jäävät seulaan.
> Kenen tahansa bloggaajan tärkeintä pääomaa ovat kirjoitustaidon
> jälkeen hyvät kommentoijat. Luulisi että YLE:llä on samoin - miksi
> niitä kommentteja yleensä otetaan vastaan, jos pelkästään

Department of Physics
P.O. Box 48
FI-00014 University of Helsinki
Finland