Kirjoittajan mukaan: Jannek (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.08.2010

Hei taas listalle!

Turun Sanomat tarvitsee haastateltavaa Varsinais-Suomesta! Ottakaa yhteyttä suoraan Heinimaijaan ja ilmoitattehan myös minulle yhteydenotosta, kiitos.

JK

Begin forwarded message:

Ursa/myrskybongausjaosto,
mediayhteyshenkilö

Ystävällisin terveisin,
JK

Janne Kommonen
Jannek (a) mac.com
--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***