Kirjoittajan mukaan: Sami Köykkä (samik_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.08.2010

Uusi yritys, jos tällä kertaa viesti menisi läpi:

Meillä Kangasalla vältyttiin myrskyn sisään joutumiselta, mutta sivusta katsottuna pilvet näyttivät hienoilta.

Tässä hieman videomaistiaisia.

http://www.pinseri.com/2010/08/07/ukkospilvia-videolla/

Sami Köykkä
www.iki.fi/samik

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***