Kirjoittajan mukaan: Jannek (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.08.2010

Hei taas listalle

YLE Vega Radio Västnyland haluaa tehdä haastattelun myrskybongauksesta. Löytyisikö listalta joku joka ottaisi tehtävän vastaan. Jos vielä olet ruotsinkielinen Länsi-Uudeltamaalta niin tämä sopii sinulle aivan erityisesti...

Yhteydenotot suoraan Tove Virtaan.
Ilmoita myös minulle kun olet häneen yhteydessä, kiitos.

Ursa/myrskybongausjaosto,
mediayhteyshenkilö

Ystävällisin terveisin,
JK

Janne Kommonen
Pappilankuja 75,
09120 Karjalohja
+358-40-4877181

Begin forwarded message:

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***