Kirjoittajan mukaan: Sari Ahonen (ahonen_sari_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.08.2010

Viimeyönä Askolassa kunnon elosalamointia, ei pahemmin jyrinää, eikä satanut pisaraakaan. Mutta sentään edes jotain välkehdintää taivaalla. Kiitos linkeistä.

Sari Ahonen,
p. 050-3566976
sähköposti: ahonen_sari_ät_hotmail.com
kotisivu: http://ahonensa.1g.fi
MSN Messenger: ahonen_sari_ät_hotmail.com

> Date: Wed, 4 Aug 2010 21:57:21 +0300
> Subject: Re: [myrskybongarit-l] Jättimyrsky tulossa? MTV3 uutisoi
> From: jukka.suurhasko_ät_mbnet.fi
> To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
>
> Moi!
>
> Kiitos linkki vinkeistä. Tuli lähettyä yöllä pienelle chaselle Lahdesta
> Tampereen suuntaan. Hämeenkosken ja Lammin välimaastossa rupesi
> taivaanrannassa
> välkehtimään siihen malliin, että oli pakko pysähtyä kuvaamaan. Yölliseltä
> reissulta jäi muutama salama 'haaviin' mutta huomasi taas sen, että on tää
> [...]

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***